Більше, ніж просто легкі поїздки
У назві мотоцикла SV650 маркування SV має велику кількість значень – це і спортивний двигун V-twin, і відмінна якість, і універсальність, і дивовижна простота. Втім, це простота, яку Ви, скоріше, відчуваєте, аніж можете пояснити. Завдяки його неймовірним можливостям та виразній індивідуальності кожна поїздка буде просто незабутньою. І не важливо, їдете Ви у справах чи вирішили покататися звивистими дорогами на вихідні.
Нескінченний захват від руху
Лаконічна базова версія SV650XA, наче риба у воді, на будь-яких дорогах — не важливо, що під колесами — вулиці сучасних міст чи заміські дороги. Сконструйований для райдерів будь-якого рівня підготовки, цей мотоцикл подарує незабутні враження у кожній поїздці, і сьогодні, і на всіх дорогах у майбутньому.
Потужність V-Twin для міських вулиць
Точно налаштовані пульсуючі інтервали запалювання двигуна Suzuki V-twin створюють унікальний звук, подібний до биття серця, і забезпечують лінійну передачу потужності. Завдяки широкому спектру можливостей цього двигуна у регіональних кубках V-twin стартова решітка й донині заповнена SV650XA. З його великим потенціалом мотоцикл легко пристосовується до руху у місті. А поєднання цього силового агрегату із вузькою та легкою рамою дозволяє отримати таке задоволення від руху, що перевищує можливості, які здаються необмеженими.
Низька вага
З неймовірною вагою – лише 195 кг* SV650XA перетворює керування та маневрування на чисту насолоду. Миттєва реакція на прискорення, ідеальна керованість та абсолютна впевненість під час маневрування – серед численних переваг, які надає мотоциклу легкість. Завдяки цьому райдери будь-якого рівня підготовки зможуть отримати безмежне задоволення й на міських вулицях, й на звивистих дорогах.
* Вага моделей із ABS –197 кг.
Вузький корпус
Зменшена ширина мотоцикла означає не лише меншу висоту сидіння. Обтічний профіль SV650XA, утворений ергономічною формою бокових накладок та оптимізованим дизайном сидіння, надає можливість зручно осідлати мотоцикл, впевнено стоячи на землі, і легко нахилятися для проходження поворотів під час руху.