Оберіть клас

arrow

GSX-S1000

Технології

Загальна інформація

Гострий, як лезо, готовий до бою

Шестикутні світлодіодні фари оточує дефлектор у мінімалістському стилі зі спрямованими догори різкими лініями. Усе це створює компактний і радикальний новий дизайн. Траєкторія цих гострих ліній продовжується на корпусі контрастного великого паливного баку, що посилює відчуття чудової спортивної форми й потужної сили. Цей мотоцикл — справжній вуличний боєць, який випромінює максимум потенціалу, одночасно привертаючи увагу до деталей, спрямованих на забезпечення неперевершеного відчуття від їзди.

Паливний бак на 19 л

Об’єм нового стильного паливного бака збільшено до 19 л, що допоможе скоротити кількість зупинок для заправки. Це аж ніяк не вплинуло на зовнішній вигляд.

Окремі сидіння для пілота й пасажира

Нове сидіння пілота розроблено для комфортної спортивної їзди. Воно забезпечує більшу опору позаду, свободу руху й обтягнуто шкірою, яка сприяє кращому контакту із сидінням. Окреме заднє сидіння має ремінь для руки пасажира.

Поєднання краси й сили

Двигун, готовий до підкорення доріг

GSX-S1000, без сумнівів, здатен подарувати вам чудові враження від їзди й продемонструвати можливості справжнього спортивного мотоцикла в умовах щоденного водіння. Потужність забезпечує високопродуктивний рядний чотирициліндровий двигун об’ємом 999 куб. см типу DOHC (із двома верхніми розподільними валами), з рідинним охолодженням, в якому присутня ДНК справжніх переможців. Цей спеціально розроблений для вулиць двигун базується на ключовій архітектурі, створеній із застосуванням унікального виробничого досвіду й знань, отриманих за десятки років вдосконалення GSX-R1000, відзначених численними перемогами в гонках виробників, а також передових технологій, розроблених спеціально для перегонів MotoGP. Ми покращили кожен аспект продуктивності. Загальну вихідну потужність на виході було підвищено в діапазоні низьких і середніх частот обертання, які зазвичай використовуються в повсякденній їзді. Ширша й більш плавна крива крутного моменту, що свідчить про генерування більшого сукупного моменту, забезпечує безперервну подачу великої потужності в межах усього робочого діапазону двигуна й особливо — на середніх і високих частотах обертання двигуна. Усе це досягається з одночасним дотриманням стандарту «Євро-5». Модернізовані профілі кулачків валів впускних і випускних клапанів зменшують люфт і час перекриття клапанів для забезпечення кращого загального балансу й контрольованості в широкому діапазоні частоти обертів двигуна, одночасно покращуючи показники викидів. Зміни внутрішньої конструкції корпусу повітряного фільтра допомогли покращити характеристики вихідної потужності. Завдяки зміні розміру отворів нових дросельних заслінок з електроприводами ми досягли кращого балансу між ступенем відкриття дросельної заслінки в режимі холостого ходу й характеристиками вихідної потужності.

Нова вихлопна система

Ми повністю змінили конструкцію вихлопної системи «4-2-1» для забезпечення відповідності стандартам «Євро-5» і водночас зберегли її чіткі, лаконічні форми й збуджувальний звук і досягли максимальної загальної продуктивності, а також знизили рівень викидів. Зміни включають нове компонування елементів за колектором, нову конструкцію камери, а також додавання другого каталітичного нейтралізатора всередині камери. Нова конструкція з’єднувальних патрубків між парами циліндрів підвищує продуктивність системи подачі вторинного повітря, завдяки чому покращується ступінь очищення відпрацьованих газів. Окрім цього, колектор став значно довшим, а система налаштування системи випуску відпрацьованих газів (SET) має дещо інше розташування.

Допоміжна система керування зчепленням Suzuki (SCAS)

Прослизне зчеплення забезпечує плавніше зниження швидкості за рахунок часткового розчеплення для пом’якшення ефекту гальмування двигуном під час перемикання на нижчу передачу. Систему доповнює нова допоміжна функція, яка збільшує силу притискання дисків зчеплення під час прискорення та в такий спосіб дає змогу використовувати більш м’які пружини, що уможливлює зменшення зусилля під час керування важелем зчеплення, а також знижує втомлюваність лівої руки під час заторів на дорозі або довгих поїздок.

Схема роботи допоміжної системи керування зчепленням Suzuki

Поєднання драйву й розуму

Інтелектуальні системи контролю

Розширені електронні системи інтелектуального керування Suzuki (S.I.R.S.) дадуть змогу вам оптимізувати робочі характеристики відповідно до власного стилю їзди, рівня досвіду, а також умов руху. Отож, GSX-S1000 пропонує вам більше контролю, передбачуваності та менше втоми від їзди під час щоденного використання та довгих поїздок. Завдяки цьому ваші подорожі стануть яскравішими й впевненішими.

Селектор режимів руху Suzuki (SDMS)

Вільно обирайте з-поміж трьох режимів потужності. Усі три режими дають вам змогу отримати максимальну потужність, але пропонують контроль над рівнем чутливості дросельної заслінки й характеристиками крутного моменту під час прискорення. Це дасть вам змогу отримати максимум від можливостей GSX-S1000, а також покращить ваші враження від поїздки завдяки гнучкій адаптації характеристик до спортивного або більш комфортного стилю водіння, до погодних, дорожніх та інших умов.

Режим A (Активний)

Відкриття дросельної заслінки відбувається миттєво в разі повертання ручки дросельної заслінки. Характеристики крутного моменту точно підібрані для потужного прискорення під час різкого повертання ручки газу, наприклад, під час гонок або їзди в спортивному стилі звивистими дорогами в хорошу погоду.

Режим B (Базовий)

Відкриття дросельної заслінки відбувається плавніше в разі повертання ручки дросельної заслінки, через що крива зростання потужності більш спрямлена. Налаштування підібрані під широкий спектр стилів й умов, а також для підвищення контрольованості мотоцикла під час щоденної їзди.

Режим C (Комфорт)

Забезпечує ще плавніше відкриття дросельної заслінки з повільнішим зростанням крутного моменту, завдяки чому потужність зростає лінійно, прямо пропорційно ступеню відкриття дросельної заслінки. Цей режим буде корисним під час їзди на мокрих або слизьких поверхнях, або якщо ви захочете розслабитися дорогою додому після тривалої поїздки.

П’ятирежимна активна система контролю тяги Suzuki (STCS)

Систему STCS запрограмовано на постійний контроль швидкості переднього й заднього коліс, частоти обертання двигуна, положення дросельної заслінки та коробки передач. Вона створена для обмеження потужності з метою запобігання ковзанню заднього колеса, якщо система помічає втрату тяги. Вона покращує стабільність і дає змогу більш впевнено керувати мотоциклом, знижуючи рівень стресу й втоми. Тепер ця оновлена версія активної системи контролю тяги пропонує ширший вибір з п’яти режимів для кращого пристосування до більш різних умов і стилів їзди, а також рівня досвіду. За бажанням систему можна вимкнути. Чим вищий номер режиму, тим швидше вмикатиметься контроль і тим активніше система обмежуватиме пробуксовування коліс.

Примітка. Система контролю тяги не звільняє пілота від керування дросельною заслінкою. Вона не може попередити втрату тяги через надмірну швидкість під час входження в поворот та / або застосування гальма. Вона також не може попередити втрату зчеплення колеса з дорогою.

Двонаправлений квікшифтер (система швидкого перемикання передач)

Ця унікальна, доступна в базовій комплектації функція дає змогу швидше перемикати передачі без необхідності використання зчеплення або дросельної заслінки. Після активації квікшифтер автоматично перериває подачу потужності точно на той час, який потрібен для забезпечення більш плавного прискорення без поштовхів під час вмикання вищої передачі. Під час сповільнення система автоматично відкриває дросельну заслінку на достатній кут і час, щоб збільшити частоту обертання двигуна до рівня перемикання на нижчу передачу. Результат роботи цієї функції автоматичного короткочасного відкриття дросельної заслінки ідеально поєднується з гальмуванням двигуном і забезпечує комфорт в разі перемикання на нижчу передачу. Двонаправлений квікшифтер працює в поєднанні із системою SDMS, даруючи ще більше задоволення від більш плавної їзди. Двонаправлений квікшифтер скорочує процес до одного руху ногою, що зменшує втому водія завдяки зниженню кількості необхідних рухів у ситуаціях, коли потрібно часто перемикати передачі. Якщо ж ви не бажаєте користуватися цією системою та надаєте перевагу перемиканню передач у традиційний спосіб, ви завжди можете її вимкнути.

Система електронного керування дросельною заслінкою

Використовуючи 32-бітний електронний блок керування двигуном для управління роботою дросельної заслінки, ця нова система точно регулює вихідну потужність двигуна відповідно до положення заслінки. Можливість точного керування також дозволяє оптимально налаштувати заслінку для кожного режиму SDMS. Загальний результат роботи системи — лінійне зростання потужності, яке точно відповідає вашим намірам, незалежно від того, чи ви рухаєтеся вулицею, чи прямуєте вперед у спортивному стилі, а також покращений контроль відкриття дросельної заслінки під час долання поворотів.

Система легкого запуску Suzuki

Завдяки системі легкого запуску Suzuki ви можете запускати двигун натисканням однієї кнопки без необхідності натискати важіль зчеплення. Вона також працює, коли коробка передач знаходиться в нейтральному положенні. Ця функція, використовувана на повсякденній основі, ще більше покращить ваші враження від їзди й спростить водіння.

Система допомоги в разі низьких оборотів двигуна

Система використовує TI-ISC (вбудовану в дросельну заслінку систему контролю швидкості) для плавного підвищення частоти обертання двигуна під час зрушання з місця або їзди на низьких швидкостях. Систему було оновлено для роботи в поєднанні з допоміжною системою керування зчепленням (SCAS) для забезпечення більш плавного й легкого зрушання з місця та більш ефективного запобігання самовільному вимкненню двигуна. Система також допомагає покращити контроль під час руху із частими зупинками.

ХОДОВА ЧАСТИНА

Краса спритності та стабільності

Лише поглянувши на дизайн шасі, ви зможете побачити, наскільки спритним і чудовим є GSX-S1000 і наскільки ним легко керувати. Кожна деталь свідчить про значення, яке інженери приділили відмінній керованості та контрольованості, незалежно від того, чи рухаєтеся ви вулицями, гірськими дорогами, чи берете участь у перегонах на своєму GSX-S1000.

Шасі, створене для задоволення

Шасі GSX-S1000 є компактним і легким, що робить його надзвичайно спритним, передбачуваним і керованим та потужним спортивним мотоциклом з великим об’ємом двигуна. Його діагональна алюмінієва рама полегшує керування й утримання на дорозі, а прямі основні труби ідеально підходять для досягнення високої стійкості та зниження маси. Шасі з’єднується із жорстким маятником з алюмінієвого сплаву, який ще більше покращує зчеплення з дорогою та дає змогу вам їздити впевненіше. Нове конічне кермо з ширшим захопленням і зміненим кутом знижують зусилля, необхідне для керування, покращують керованість і знижують втому. Це кермо комбінує позитивну підтримку з новим сидінням, призначеним для спортивної їзди, тонким корпусом і вузьким упором для колін, щоб забезпечити комфортне вертикальне положення райдера.

Продуктивна підвіска

Перевернута передня вилка KYB Ø43 мм забезпечують плавну й спортивну їзду. Вона уможливлює хід колеса 120 мм і повне регулювання зусилля опору амортизатора, ходу стиснення і відбою та попереднього навантаження пружин. Задня підвіска важільного типу з регулюванням зусилля опору амортизатора для ходу відбою та налаштуванням попереднього навантаження пружин ефективно реагує на зміни поверхні дороги й дає змогу мотоциклу залишатися спритним і стабільним завдяки ходу заднього колеса до 130 мм. Ми ретельно випробували налаштування підвіски та якомога краще адаптували їх до внутрішньої конструкції шин, завдяки чому забезпечується легке керування та покращене подолання поворотів.

Високопродуктивні диски й шини

Легкосплавні диски мають гарний спортивний вигляд і стійку, легку конструкцію із шістьма спицями. На обидва колеса встановлено нові радіальні шини SPORTMAX Roadsport 2 від Dunlop із покращеною внутрішньою конструкцією, спеціально розробленою для оптимальної роботи на GSX-S1000, а також оптимізованим малюнком протектора з нового композитного матеріалу, який покращує зчеплення в умовах вологості, швидше нагрівається та менше зношується. Ці диски й нові шини гармонійно поєднуються з налаштуваннями передньої та задньої підвіски, забезпечуючи хороше зчеплення, стабільність і керованість, які так важливі для спортивної динаміки.

  • Освітлення

    Беззаперечна краса

    GSX-S1000 народжений виділятися з-поміж інших — чи то розширеним функціоналом й естетичним дизайном світлодіодних приладів освітлення попереду й позаду, чи то об’ємом пропонованої інформації та унікальним способом подання даних на світлодіодному екрані панелі приладів.

  • Світлодіодні фари й габаритні вогні

    Світлодіодні фари й габаритні вогні

    Екстремальний дизайн нових компактних, розташованих вертикально одна над одною світлодіодних фар шестикутної форми й світлодіодний габаритний вогонь створюють нове, виразне «обличчя» мотоцикла. Цей вигляд, що випромінює легкість і зухвалість, підкреслює агресивність GSX-S1000 і його жагу до перемог.

  • Світлодіодні покажчики повороту й задній габаритний ліхтар

    Світлодіодні покажчики повороту й задній габаритний ліхтар

    Нові передні світлодіодні покажчики повороту в прямокутних корпусах виходять за межі керма й виглядають стильно та сучасно. Тонкі контури нових задніх світлодіодних покажчиків повороту в поєднанні з пласким заднім габаритним лихтарем слугують стильним доповненням ліній витонченої хвостової частини й надають мотоциклу унікального стильного вигляду. Нові світлодіодні покажчики повороту забезпечують кращу видимість і мають довший строк служби, ніж попередні покоління.

  • Панель приладів

    Повна світлодіодна панель приладів

    Панель приладів надає всю необхідну інформацію на компактному повністю світлодіодному екрані із чітким та інтуїтивно зрозумілим структуруванням інформації, яка відображається в порядку пріоритету. Вона має інтерфейс користувача з ексклюзивною графікою та синьою підсвіткою, що доповнює загальний вигляд GSX-S1000.

  • Лампи та індикатори

    Лампи та індикатори

    На панелі приладів знаходиться спідометр, тахометр, одометр, подвійний лічильник пробігу (A, B), індикатор поточної передачі, температури води, тривалості подорожі, режиму часу кола, середньої витрати палива, миттєвої витрати палива, режиму контролю тяги, режиму SDMS, квікшифтер (УВІМК./ВИМК.), індикатор рівня палива, годинник, покажчик напруги акумулятора, лічильник частоти обертів двигуна та індикатор нагадування про наступне технічне обслуговування. Навколо панелі розташовані світлодіодні індикатори покажчиків повороту, дальнього світла, нейтральної передачі, несправності, головного попередження, системи ABS, низької напруги, температури охолоджувальної рідини, тиску оливи. * Для наочності всі лампи та індикатори на зображенні світяться.